Saturday 30 May 2009

Pinse, sol, familie og kjærlighet!!





For en utrolig fin dag!
Rett etter vi stod opp satte jeg og kjæresten min oss i bilen og tok turen ut til Ogna hvor foreldrene hans holder til over sommeren..
For det første hadde vi en fin tur nedover, med sola skinnende inn takluka og bra musikk og så fort vi kom fram bar det ned til stranda.
Hans søster med mann og 3 barn var der også.
Det endte opp med at jeg skiftet klær med hans andre søster sånn at jeg kunne bade sammene med barna og det var kjempegøy!! Og utrolig deilig!!!
Tipper det var rundt 10-11 grader i vannet, og JA, det var kaldt med en gang men også vanvittig deilig.
Vi ble en god stund på stranda før vi gikk tilbake hvor det ble satt igang med grilling og maaaassevis av snadder!!
Det er jo pinse nå, så endelig har jeg mer enn 1 dag fri.. Har imorgen og mandag igjen og det skal bli herlig å få slappet litt av!!
Nå sitter vi her hjemme med hver vår pc og nerder litt og slapper av, begge helt skutt etter en flott dag i finværet!

No comments:

Post a Comment