Friday 12 June 2009

Besøk av lillesøs :)

Idag har lillesøsteren min og ei venninne av henne på 15 vært på besøk...
Det er utrolig hyggelig, men samtidig er det vanskelig, for jeg føler hun ser veldig opp til meg og for øyeblikket er jeg et totalt vrak... :/

Hun kom i utgangspunktet for å låne noen "litt store øredobber" til en fest imorgen, og endte opp med noen fine gull-ringer, smykke og en cocktailring... ;)
Og etter vi hadde gått gjennom alle øredobbene og smykkene jge har gikk vi ut og vasset litt, idag var det ISKALDT(!!!) før vi gikk inn igjen og så en film sammen.
Confessions of a Shopaholic! Tror det var ca 3 gangen jeg så den, er helt forelsket!




Etter pappa hadde vært innom å hentet henne med en litt vel forsinket bursdagsgave - et deilig gavesett med såper og kremer fra Body Shop - laget jeg og snosen deilig laksemiddag før vi satte os ned i sofaen og spiste med TV'en på.. :)
Kosekveld!! ♥ ♥ ♥

No comments:

Post a Comment