Thursday 11 June 2009

Tur med Svigersøs og "nevøen" Casper :)

Her har dere nevøen min som lager "koselyder" når han koser seg med pinnen! ;)
Høres ut som noe helt annet spør du meg! :P



Det har vært en koselig hus i villa strøket Eiganes, eller som det så fint het; "Egenes".

Min svigersøs er utdannet innen medisin og spesialiserer seg innen psykiatri, så det er ofte godt å snakke med henne for hun kan ofte forklare ting jeg gjør og ting jeg tenker på en "logisk" måte...
Og ikke minst er hun en god venn, har jo tross alt vært sammen med min bror i rundt 10 år nå... Eller noe sånn..
Her har dere flere bilder av nevøen min, snart kommer det nok ei lita niese også!! :)







Gikk forbi en kjempefin eng fullt av smørblomster, bildet ble ikke så fint siden det er tatt med mobilen, men du skjønner tegninga ;)



Og en fantastisk fin rhododendron vi gikk forbi på tilbake veien..



Måtte også ta bilde av chili og timian plantene hennes ;)



NÅ står lasagnen i ovnen og jeg er så sulten jeg skjelver i både fingrer og ben..
Det skal bli GODT med mat!!! :)

Cheerio!

No comments:

Post a Comment