Monday 8 June 2009

Dypt pust i bakken, ro i kropp og sinn og noe som ligner på glede! :)

(Det ser så kjedelig ut med bare masse tekst, så selv om dette er en anonym blogg så kan jeg jo legge ut bilder som ikke identifiseres.. ;) Endelig litt farger!!)


Det er søndag og jeg har nå hatt 5 dager hjemme fra jobb.
Det føles ikke som mer enn en lang helg.
Det har gått fort og det har definitivt vært deilig, men føler allikevel ikke jeg er HELT tilbake til hektene...
Jeg føler selv jeg er gladere. Jeg har hatt mer energi til å gjøre ting som betyr noe for meg. Jeg og mamman min hadde hele Torsdagen sammen hvor vi var ute og handlet og tulla, kjørte tur og når vi kom hjem til meg igjen laget vi middag, spiste og plantet planter etterpå. :)


Plantene vi plantet :)

På fredag møtte jeg ei fantastisk venninne av meg i byen og vi spiste og snakket mye sammen og hun prøvde og få meg til å trekke i alle trådene for å finne ut hva jeg KAN gjøre, som jeg orker - Med tanke på rutiner, arbeidstider, lønn, kvalifikasjoner og selvfølgelig hva jeg interesserer meg for..
Noe som jeg vet jeg hadde likt er å jobbe med ungdom. Men for å gjøre det må man nesten ha iallefall fagbrev i barn- og ungdomsarbeid hvis ikke mer.
Men som min gode venninne sa at de fleste steder ansetter assistenter hvor du hjelper til like mye som en kvalifisert men med lavere lønn. Og si f.eks jeg ble ansatt som assistent i kommunen og de så potensiale i meg ville de støttet meg utdannelsen, mens jeg hadde jobbet mest sannssynlig. Det er iallefall en mulighet.
Lørdag, altså igår sov vi lenge og hadde egg&bacon frokost før vi kjørte ut en tur og besøkte snosen min sin søster og familien hennes med hennes deilige to kattepuser.


Pusene Olli og Simba i fanget mitt hvor de sovna helt :)

Senere på kvelden overrasket han meg med kino - Terminator Salvation som var sinnssykt bra!


Skynet.

Idag har vi hatt besøk av et vennepar av oss med deres herlige datter som har bursdag samme dag som meg!! ;)

Jeg føler meg glad, men med tanke på at jeg trenger ei liita stund til har jeg snakket me de på jobb og jeg har valgt å ta en uke til.
Skal til legen igjen på tirsdag og får en sykemelding til for denne uken som kommer.
Men jeg SKAL tilbake til jobb neste Mandag, det har jeg lovet meg selv!! :)
Forhåpentligvis blir det litt bra vær så jeg kan få vært ute og kaanskje bada her ute på den fiiine plassen vi bor!!


En dag det var helt blikkstille..


En vakker dag med frisk bris!

Follow my blog with bloglovin´

No comments:

Post a Comment