Tuesday 9 June 2009

Ny jobb?


Etter praten min med venninna mi på Fredag, satte jeg meg ned og så gjennom Finn.no og Nav sine sider for å se om det tilfeldigvis skulle være noen stillinger som kunne passe til det jeg vil..
Faktisk ramlet jeg over en stilling som assistent på en undomsskole i nærheten av hvor jeg har vokst opp. Den er i hovedsak knyttet til enkeltelever og vil tippe at disse enkeltelevene har Aspergers Syndrom siden det var nevnt at det hadde vært fint med kompetanse innen feltet. Men ingen andre kvalifikasjoner var nødvendig, som var nevnt iallefall.. Så idag har jeg kost meg litt med CV'en min. Fått oppdatert den og ryddet den litt og imorgen skal jeg TIDLIG opp til legen, se om jeg finner på noe å gjøre frem til butikkene åpner også se om jeg finner hårfargen min, trenger å friske opp litt.. ;) Også skal jeg bruke dagen min på å skrive verdens beste søknad!! :) hehe..

Nå sitter jeg med 20 nylakka, fremdeles våte negler. Alle i så og si samme farge, bare de på føttene i en litt mørkere nyanse.. ;)

1 comment:

  1. hei mathilde vennen :))

    har lest det meste nå, og synes det er utrolig flott å inspirerende at du skriver ned alle\mange følelser og opplevelser. og itillegg gjør slik at vi andre kan lese og føle med deg,kjenne oss selv igjen osv..

    slik som du skriver så virker det som det "mangler" noe i livet ditt, enten det kan være en medisin (du skal jo til utredning) eller at du rett og slett ikke har funnet din "ting" enda..
    uannz hva det er så ønsker jeg deg lykke til med både tester og jobbsøknader.

    smil til livet og livet smiler igjen.. og vi har alle forskjellige erfaringer,enten utdanning,jobb,fengsel,avrusning osv osv osv.. virker som du har endel erfaring med å sette ord på følelser, og det er både veldig viktig men og vanskelig..
    og hvem hadde vi vært om vi ikke kunne forklart oss med følelser og ord?
    en god egenskap!!

    og et annet motto jeg selv liker vedlig godt når jeg har "lysten" på bånn..

    YOU CAN DO IT, YOU JUST HAVE TO PUT YOU`RE MIND INTO IT ;))

    nå må jeg prøve å sove,hehe ble kansje litt rotet inni her.. men satser på du forsto noe,hihi..

    håper du sover godt :))

    klemmen fra gitte

    ReplyDelete